Diskuse

Nástrahy v MHD

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D díky za reakce, vím že typů je více, o dalších budu psát třeba příště 

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno Jakube...hlásím jednoho NEMYČE z Frýdku-Místku zamířil celý vůz..naštěstí se neměl na koho lepit...za mě ještě přidám sledovače,kteří občas se dávají vedle mě a moc he zajímá obsah knihy ,které právě čtu...a taky potkávám jednoho NESMĚLÁKA,který se mnou jezdívá každé ráno," nenápadně " di mě prohlíží,ale ještě mě ani nepozdravilkrásný den

0 0
možnosti
JS

něsmělák... taky jsem jednoho měla, teď mi došlo že jsem ho už dlouho neviděla, ale asi po 3 letech mě pozdravil :-)

1 0
možnosti
PK

No jako bývalý Pražák jsem si užil MHD dosti, a asi nejvíce mi vadili lidé, kteří se rozhodli okupovat dveře a v družném rozhovoru nebrali ohled na nástup a výstup pasažérů.

1 0
možnosti
MB

Prostředí MHD je mi blízké - působil jsem. Historek milion - Další typy - Nepřizpůsobilí - Samozřejmě jednou bez jízdenky, člověk by očekával tichou myšku v koutě s obavou - přesný opak - řev bez obav ! Svobodomyslý - Na běžné lince, vzadu člověk kouří - Co bych si nekouřil, vždyť je přede demokracie - svoboda ! Akce Smog - Doprava zdarma ! - Dodnes nechápu, jak se to bezdomovci vlastně dozví ? Invaze - katastrofa ! Jeden si sundal i boty - Jsem odolný, áále ... Mj., DPO pochopil, že se to obrací proti řádným klientům - cestujícím. Chvála bohu ustal s tím. (Doporučuji sledujte - zřejmě tak již konají všechny Dopravní podniky) .Žádné zdarma ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik