Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Eutanázie a u nás, kde má každý zákon dvojí trojí výklad? Ani omylem! Za chvíli by o tomto rozhodovali posudkoví a zdravotní pojišťovny- Nejsi pro nás rentabilní, půjdeš...

2 0
možnosti
JK

Mně to přijde docela komické, když někteří lidé ve jménu humanismu, křesťanství a co já vím čeho ještě posuzují, jestli má někdo jiný právo dobrovolně ukončit svůj život. Tím nemyslím vás, vy se v tom posuzování držíte zpátky.

0 0
možnosti
Foto

Nikdy bych si nedovolil v tomto si hrát na boha a soudit co je správné a co ne:-P Je to tak složité téma.. Ti lidé, kteří se k tomuto těžkému kroku rozhodli, k tomu měli nějaký důvod.. Nejsme v jejich kůži, tak ani nemůžeme posuzovat, co je správné a co ne..

0 0
možnosti
VF

Viděla jsem, jak nám maminka mizela před očima, kolik bolesti zažila s rakovinou, dva roky utrpení, naděje na vyléčení nulová. V takovém a podobném případě chápu dobrovolný odchod ze života.

5 0
možnosti
JL

Důležité téma. Autor sebekriticky přiznává, že tomu nerozumí. Já tomu rozumím: stařec řekl, že ztrácí sluch a zrak. Když si to vyzkoušíte, zjistíte, že to není vůbec žádná legrace. A k tomu těch 104 let - tělo je zhuntované. Všechno jste prožili, co tady? Člověk je jediný tvor, který je schopen posoudit svoji situaci a ukončit svůj život - a protože toho je schopen, má na to právo. S tím sluchem vím, o čem mluvm: nedávno jsem dočasně ohluchl tak, že jsem slyšel jen 10% zvuků - jdete po ulici a slyšíte zpívat třeba jen jednoho ptáka a lehce šumět tu a tam auto, lidi mluví vedle vás a vy jim nerozumíte, z ruchu velkoměstěa neslyšíte téměř nic, ale hlavně se s nikým nedomluvíte - lidi se vám do tváře dívají otráveně, že jste hluší ... A slepnutí je odhaduju ještě horší.

3 0
možnosti
PK

Smrt by měla být klidným přitakáním, láskyplným rozloučením se starými púřáteli, se světem. Neměla by v ní být obsažena ani stopa tragédie. Ale jak to dopadne,to nevíme...

4 0
možnosti
Foto

Tento pán to tak udělal.. Rozloučil se se svými nejbližšími, prošel se po zahradě, kde mu jako botanikovi jistě bylo dobře..

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik