Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím, je to otravné a ty reklamy v seriálech Novy trapné, ruší to celý děj.

1 0
možnosti

Jenoduché řešení je ve zpětném přehrávání. Používám cca 3 roky a super.

1 0
možnosti
Foto

Využívám to také a je to paráda.R^

0 0
možnosti
Foto

P45a93v16e93l 18R16e86m12e21š

18. 5. 2018 12:30

je to tak, dříve dávali reklamy do filmu, dnes je to naopak. všeho moc škodí

2 0
možnosti

Dříve se dalo přepnout na jiný program ale asi na to přišli že to lidé dělají tak teď dávají reklamy skoro na všech programech + - pět vteřin rozdílu v čase. Já aspoň vypínám zvuk, na stolku mám rozečtenou knihu a minimálně mám 5 minut na čtení.

0 0
možnosti

Soukromé televize by pouštěli pouze reklamy, protože to je důvod, proč vznikly a vydělávají. Ten balast, kterým reklamu musí přerušovat, je jen výplňová vata, která je stojí zbytečné peníze. Přesné dávkování toho balastu je alfa-omega sledovanosti. Ale postupně diváky navykají na její menší a menší dávky a daří se jim to. Já na TV kanály rezignoval už někdy před deseti lety. Nemám na to čas. Když se chci podívat na konkrétní film nebo dokument, za deset minut si ho stáhnu s titulky a nebudu čekat týdny a měsíce, než ho někde na TV budou vysílat se zmršeným dabingem, navíc s několikaletým zpožděním od premiéry v kinech. Seriály nesleduju už jenom z principu.

1 0
možnosti

Proplachovat lebku nekonečnými seriály jsem již dlouho zpět vzdal.....toto velké umění mě skutečně nezasáhlo a proto ani nejsem schopen ocenit reklamu.....;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Product placement se používá všude, ale u zahraničních filmů mi připadá decentnější. U české produkce je příliš okatý, prvoplánový a vlezlý.

2 0
možnosti

Já si spíš vždy říkám, kde žijí ti lidé, co na ně reklama působí tak, že si to zboží koupí. U mě je to přesně naopak, když vidím produkt výrobce, který peníze kupujících rozhazuje za reklamu a navíc mě tou reklamou otravuje v TV, tak ho bojkotuji a just nekoupím.

Přesněji řečeno, chápu reklamu na nové služby a nové produkty, o kterých bych se jinak nedozvěděl.. Ale ty nekonečné omílací reklamy velkých firem úplně o ničem, ty mě fakt štvou. :-/

2 0
možnosti

a neleze to na nervy, pamatovat si všechny produkty, na které je reklama a pak se jim v obchodě vyhýbat a brát jiné?

0 0
možnosti

Tak od té doby, co jsem si pořídil na filmy a seriály notebook a zrušil televizi, už takové problémy nemám.

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě máte pravdu.

Současná televize už je pouze prostředkem na reklamy občas přerušené filmem.

Ten, kdo vymyslel televizní reklamu, provedl největší atentát na kulturu v dějinách kultury. Karma R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik