Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Řešení: "takzvaným lékařům" navždy odebrat lékařské tituly, nechat jim ve prospěch státu propadnout jejich veškerý "nepoctivě nahrabaný" majetek a na zbytek jejich života je nahnat do montoven. 8-o

0 0
možnosti
PK

Nejsem s textem v rozporu, jen jsem chtěl doplnit o mou polistopadovou zkušenost. Potkal jsem léčitelku, která před mými očima rukama poznala u mého kamaráda určitou specifičnost a poslala ho k odborníkovi-lékaři a ten to potvrdil. Ta žena nebrala peníze, bo se obávala, že by své schopnosti ztratila. Uměla řadu věcí, které jsem nechápal a do současnosti je tomu stále tak, například položil jsem prst na foto svého kamaráda a ona se napojila a diagnostikovala současné potíže, které jsem posléze ověřil. No berte, neberte dodnes mi to hlava nebere.

1 0
možnosti
Foto

Proto v textu uvádím, že věřím, že někteří léčitelé mohou lidem pomoct..;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik