Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Docela by mne zajímalo jak je to s tím, že jsou Češi šťastní ;-D Jsem věčná optimistka a tvrdím, že pokud není tak, aby nemohlo být hůř, tak je vlastně dobře. A jsem v okolí považována za exota ;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti
BK

:-)KARMA:-) Jste skvělý..! Napsal jste JEN pravdu....Děkují VámR^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, ale z mé hlavy to není, za průzkumem a informacemi v něm, stojí vědci z Masarykovy univerzity;-D Ale je pravda, že některá fakta jsou všeobecně známa;-D

1 0
možnosti
JL

Češi jako součást západní resp. západoevropské kulturysi nesou všechny dopady a stigmata křesťansko-osvícesného vývoje, který Evropu vede už hodně dlouho. V současnu je křesťanství v krizi a každý se s tím musí poprat, jak umí. Nevím, proč bychom se měli zabývat imigranty. Protože Británie, Francie a Německo j(nebo USA od importu otroků z Afriky) jich nabíraly miliony od 50.let? Není to náhodou jejich problém? Jak tak čtu noviny, Češi nejsou schopni vyřešit ani problémy s vlastními lidmi (bezdomovci, zadlužení, chudí), tak proč by měli sem lákat muslimy z Asie a Afriky? Aby se kulturně obohatili, jako Británie, Německo, USA či Francie? Nebo Balkán - kde žili v lásce s muslimy, dokud si nezačali podřezávat krky? Nedává mi to valný smysl. Merkelová je snad nějak psychicky postižená rasovým problémem?

1 1
možnosti
Foto

štastní a bezvěrci?

tady na blogu to vypadá přesně naopak;-D

pořád někdo remcá a cpou nám katechismus horem dolem-lede že by to byli jedni a ti samí pod více identitami:-/

2 2
možnosti
MV

"moc Židů jsem za celý můj život nepotkal, takže nemám důvod je nemít rád." to je argument?

1 1
možnosti
JL

O židech bych nic nevěděl, kdyby mi pořád o nich nepovídal táta, nevím, co s nimi měl za problém. Pak jsem si začal v šímat těch Sternů, Ledererů a Železných - kdo s nimi může mít problém? Asi ten, koho naštvali.

0 0
možnosti
Foto

Vámi uvedené skupiny a instituce nejsou oblíbené proto, že si Češi asi myslí, že jim to štěstí berou.

Ale máte pravdu, ten průzkum je nějaký cinknutý. Říká více o tazatelích, než o respondentech.

1 1
možnosti
PK

Taková Barcelona zase nechce turisty (1990 1,9 mil., 2017 32 mil.) a prý raději migranty. Ti se začlení a město obohatí, je pestřejší. Jiný kraj, jiný mrav ...

3 1
možnosti
Foto

Pokud něco nemáme, nebo toho máme málo anebo to máme malé, tak toužíme po tom, abychom toho měli víc anebo aby to bylo velké;-);-D No prostě chceme opak, zak je to se vším;-D Je fakt, že zrovna nárůst počtu turistů v Barceloně je obrovský a v takovém množství způsobují víc škody než užitku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik