Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poggers, Pepega, LULW, Pog. :-)

0 0
možnosti

Nezávidim. Mám naopak zase velké šance v soutěžích typu: "Vydržíte rok bez mobilu?":)

0 0
možnosti

Nič nevieš a nedokážeš? Tak napíš hanobujúci článok o slávnom youtuberovi... :-)

0 8
možnosti
Foto

Jestli si myslíte, že je to tak snadné, tak si to vyzkoušejte. Pokud tito lidé nějakým způsobem obohacují jiné lidi a nikomu tím neškodí, tak je to snad v pořádku. Chápu, že Vám se to nemusí líbit, ale není v tom spíš závan závisti ?

1 1
možnosti

Vždyť vám to přeci nemusí vůbec vadit. Není to nelegální, není to nemravné, není to neetické, nikomu to neškodí, tak co se vlastně děje?

0 0
možnosti

J84a20n 57H98r92u25š36k17a

6. 1. 2019 13:13

prostě závist no...někdo poctivě pracuje od píchnutí k píchnutí a přitom tyhle jůtubeři berou víc!! a přitom to není práce...

0 0
možnosti
Foto

R^má stejný pocit-jednou jsem při přepínání televizních kanálů zaznamenala pořad o těchto novodobých idolech a byla jsem zděšena8-o

2 0
možnosti

Správně říkáte.."Dnešní svět je zvrácený, obdivovaní jsou lidé, kteří nic neumí"..

Ano, mladí lidé nic neumí a dostávají ve firmách větší plat.

Padesátiletý člověk, který je ve firmě 10 a více let má menší plat než mladší lidé, kteří do firmy nastoupí a nic neumí.On dostane 2 měsíce na zaučení, nic ještě neumí a má větší plat.Vím to jak z vlastní zkušenosti, tak ze zkušeností mých dětí (a to jim je teprve 40 let a nebo zeťáků).

Když jsem se já ptal podnikatele, proč má ten třicetiletý větší nástupní plat (já jsem ho zaučoval) než já, bylo mi odpovězeno: "Ale vy jdete za pár let do důchodu, vám to stačí, on je mladý, potřebuje víc peněz."

Když se ptal zeťák proč má opět ten dvacetipětiletý větší plat než on, tak mu podnikatel řekl: "Ale za ten plat co vy zde děláte bychom sem nikoho nesehnali."

Když mu zeťák na to odpověděl, že teda dá výpověď a pak znova nastoupí, tak mu řekl, že ho už nepřijme, PROTOŽE JE REBEL a takové lidi on nepotřebuje.

Ano, takové zvrácenosti se dnes dějí.Dneska se nekouká co umíš, ALE KOLIK TI JE a podle toho se dostává výplata.Čím mladší tím větší výplata.

Za komunistů čím větší praxe, tím více peněz a zároveň postupování v platových tabulkách.Tenkrát (když mně bylo také 25 a byl jsem už ženatý a živil rodinu), tak jsem se s mistrem bavil, proč ti starší mají víc než já.On odpověděl:" Když zadám udělat výrobek tomu staršímu a tobě, tak on ho udělá dříve, třeba v lepší kvalitě než ty a od začátku si s ním bude vědět rady.Ty ho třeba zkazíš a až druhý výrobek bude dobrý.Proto má větší plat." A MĚL PRAVDU.

Zkuste dneska postavil ke stejnému soustruhu toho staršího a maldého.Kdo myslíte, že ten výrobek udělá dříve a lépe?Ale ten mladší bude mít víc peněz než vy.

7 2
možnosti

Hmm... Pracuji ve strojírenství a nikdy se u nás nestalo, že by se nástupní plat řídil věkem, jak píšete. A nechápu, proč by majitel firmy něco takového zaváděl. Vaší zkušenost posuzovat nemohu, ale nezní mi to moc věrohodně.

2 0
možnosti

Jestli chcete vědět, proč jsou slavní, musíte spíš zkoumat ty, co se na ně dívají.

0 0
možnosti
Foto

No já se na youtube orientuji jen v tom smyslu, že jsem teď - neb kámošovi bude 64 let - hledala písničku od Beatles When I ́am sixty four...:-)

Nechápu, proč bych měla sledovat, co si nějaká 19 kupuje na sebe, nebo jak se ličí.

Já ostatně nechápu ani toho Kazmu (možná to není youtube, zahlédla jsem ho párkrát na TV Seznam)...

A už vůbec nechápu, proč se pro kdekoho dnes používá výraz celebrita...možná je nedostatek slovníků cizích slov?

0 0
možnosti

Já takovým (včetně Agáty a podobným, kteří se proslavili jen tím, že předvádějí, že vlastně nic neumějí) říkám laskavě sereblity :-P.

2 0
možnosti
Foto

I ti youtubeři musí něco umět. Musí umět zaujmout diváky (sledující).

Nijak se neliší od jiných umělců.

To, že pro nás starší je to celkem nestravitelný obor umění je podobné tomu jak naše děti by nemusely třeba Menšíka, Buriana, Chaplina,... a sledovat film pro pamětníky pro ně bývá utrpením.

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik