Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

človíčku vy už píšete jako blesk. Národ... otřásl celou republikou. No nevím, když jsem se nedávno ptal telefonicky známých jak se případ vyvíjí, ani nevěděli o čem mluvím. Pražáci. Ale buďme přesní. Nedopadli vrahy ale podezřelé. Je sice velice pravděpodobné že se o vrahy jedná, nicméně už jsem se naučil si počkat na oficiální stanovisko a nespoléhat se na dedukce novinářů.

0 1
možnosti
Foto

Jelikož doufám (asi jako většina lidí, kteří tento případ sledují), že se páni kriminalisti nespletli, dovolil jsem si zadržené rovnou označit za vrahy. Pokud by tomu nakonec bylo jinak, milerád jim napíšu omluvný blog:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik