Diskuse

Miloš Zeman

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Celkem objektivní a rozumnej názor.R^

0 0
možnosti
Foto

K74a78r64e63l 59C17a54c12h

31. 1. 2019 15:49

Neříkám, že k Zemanovi vzhlížím, jak ke svatému obrázku. Dokonce v předchozích volbách, kdy soupeřil se Schwartzenbergem, jsem volil knížete. Ale právě výkonem presidentského úřadu mě přesvědčil, takže jsem ho volil pro jeho druhé presidentské období. Vadí mi některé jeho výroky. Vadí mi, že podporuje vojenské mise naší armády mimo hranice EU. Ale klady převyšují nad zápory. V domácí politice se osvědčil, protože vždy dokázal naši rozhádanou politickou scénu, s neustálými účelově vyvolávanými krizemi, udirigovat. A jednoduché to s nimi neměl. Pokud jde celkově o jeho zahraniční politiku, jsem s ní spokojen. Vůbec nás netáhne ani do Ruska, ani do Číny. Dělá ale realistickou politiku v tom, že uznává velmoci a chce s nimi vycházet v dobrém. Bylo by totiž kontraproduktivní, aby malý stát, jako je ČR, vystupoval vůči jakékoli velmoci nepřátelskou rétorikou, když to není nutné. A to dnes nutné není! Není tu jen západ a východ. Bipolární rozdělení světa již neplatí a největší nebezpečí pro EU a tedy i pro nás, jde úplně odjinud než z Moskvy. Takže myslím, že máme dobrého presidenta. Ale i Václav Klaus byl dobrým presidentem i přes tu poslední účelovou amnestii, která zamázla to období zhasnutého světla v devadesátých letech. Koho však příště? Neměli bychom tahat králíka z klobouku. Bude to těžká volba.

1 1
možnosti
MS

"Ale právě výkonem presidentského úřadu mě přesvědčil...". ,,,;-D,,,

2 0
možnosti
PK

Všeho s mírou, MZ má značné rezervy a tak bych zase tu chválu nepřeháněl...;-D

1 0
možnosti
PL

P49e91t94r 58L30a34n22g55e55r

31. 1. 2019 13:06

To jste musel mít silnou virozu, když jste ten text psal.

1 2
možnosti

Zajímalo by mě, proč je Zeman považován za vzdělaného člověka s rozhledem? Pravda je, že umí mluvit a "stírat" svoje protivníky, ale informační hodnota toho, co říká je rovna hospodským plkům :-( Pěknou ukázkou je zrovna ta slavná řeč na Letenské pláni, to prostě nebyla pravda. Stejné je to jako s Peroutkou, Madagaskarem, ... nemyslím si, že by chtěl Peroutku přímo urazit, ale chtěl pobavit a tak si prostě něco vymyslel :-(

15 1
možnosti
VM

No, buďme rádi za všechny porevoluční prezidenty, všichni nás obohatili něčím, co jsme do té doby neznali ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
PK

Takto přesně to vidím taky;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
VB

Víte, správně by bylo říci, že s některými mými názory se názory Zemana shodují. Toť vše.

Mít radost, že na Hradě je ruský agent (aféra č. 28 z 80, podle vlastního přiznání)? To mi připomíná jednu lízu, co prohlásila, že by měla být válka, aby se něco dělo.

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=645439

1 3
možnosti
Foto

To i některé mé názory se s názory pana presidenta shodují. Např. názor na Becherovku. ;-D

2 0
možnosti
RC

Jeste by stalo za to zminit, ze bude mit take 30. vyroci, od kdy lze davum... Ano, i na te Letne lhal, aby ovlivnil dav. A mozna uz tam (nebo drive?) si uvedomil, ze to funguje.

5 1
možnosti
MV

Nemáte na prezidenta vysoké nároky. Jste spokojený. Mně by stačilo, kdyby byl respektovanym statnikem zvaným nejen do Číny a Ruska. A o dost slušnejsi by mohl být.

10 0
možnosti
JS

Pokud čekáte od prezidenta vypouštění hlášek a urážek, pak věřím, že můžete být za Miloše rád. Pokud někteří čekáme od prezidenta cokoliv jiného, pak věřte, že nejsme za Miloše rádi ;)

7 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik