Diskuse

Dycky Most!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, Okresní přebor a Čtvrtá hvězda super, ale naopak Trpaslík a Most! (zatim) mě nijak neuchvátil. U posledního dílu Most!u jsem dokonce i usnul, což se mi u Okresního přeboru, nebo Čtvrté hvězdy nepovedlo.

0 0
možnosti

A neni tema primitivismu a nadavek spodnich vrstev spise pro divnolidi? Vymena manzelek zobrazuje neco podobneho, ale kritizoval jste jak porad, tak dokonce jeho divaky...

0 0
možnosti
Foto

Vám právě chybí ten nadhled

0 0
možnosti
Foto

A znáte další skvost z díla Prušinovského a Kolečka- Čtvrtá hvězda? ;-) Taky superR^

0 0
možnosti
Foto

Ano, Čtvrtou hvězdu jsem v blogu taky zmiňoval;-)

0 0
možnosti
Foto

Zkuste to;-) Neříkám, že je to dílo hodné Oscara a že se musí líbit všem. Než se ale člověk pustí do kritiky, měl by si shlédnout aspoň jeden díl;-) Tím nemyslím zrovna vás. Ale u pár blogerů jsem narazil na odmítavé komentáře, aniž by viděli jedinou minutu;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik