Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D karma R^

Ale proč nadsázka? Přesně tak to, viděno romskýma očima, je:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, viděno romskýma očima (a očima různých aktivistů) to tak asi skutečně je. Ale mýma očima to prostě vidím trochu jinak;-D Jenže pokud to tak napíšu, bloknou mi účet;-D

0 0
možnosti
PB

P91e43t22r 26B45u19r84i75a81n

16. 6. 2019 23:58

A stále kvoká, stále kvoká. Tak co s vámi chlapče? Nu, moc jste nás nepotěšil...;-DR^

2 1
možnosti
ZK

Má-li se problém řešit, musí se nejprve pojmenovat. Ten romský u nás řeší vládní i nevládní organizace už třicet let. Mantra, že pracovat není žádná povinnost, ale právo na důstojný život se nikomu nesmí upírat, nás přivedla tam, kde jsme dnes. Říká se tomu slepá ulice. Zdá se, že jediné co ochránci dokázali je, že se o tom nesmí mluvit a když, tak velice opatrně. V podstatě je to zametení pod koberec. Můj podotek nemíří na Romy, ty jsou tou státem řízenou korektností vlastně obětí.

12 0
možnosti
MS

Nejsem si jistý, jaký je tedy váš názor na Romy bez nadsázky. Napsal jste opravdu, co si myslíte, nebo jen to, co chce vidět redakce?

0 0
možnosti
Foto

Můj názor se v některých věcech ohledně Romů poněkud liší. Zejména z důvodu dlouholetého soužití s nimi. Prostě mám s tímto etnikem své zkušenosti a denně vidím jak se chovají.

5 0
možnosti
DK

...ani já nemohu v komentáři napsat, co si o tom všem myslím; znamenalo by to doživotní zákaz na platformě iDnes...

I když... ono by se zas tolik nestalo.

11 0
možnosti
Foto

Ano... a je to dost smutné, bát se v 21. století napsat veřejně svůj názor.

9 1
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik