Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Včera jsem si přečetla, že Mickey Mouse dostal pokutu, ale kostlivci strážníci jen domluvili. O pandách se zpráva nezmínila :-)

0 0
možnosti
Foto

Jestli měl kosu, tak si asi netroufli;-D

0 0
možnosti

Choďte vpravo, nehlučte, nekuřte, neplivejte na zem!:)

0 0
možnosti
Foto

Pokud má historické centrum žít, tak prosím. Ať se v centru konají různé trhy, ať vystupují třeba umělečtí kováři či jiní historičtí řemeslníci, ať jsou tam kejklíři... Ale ať to má trochu vkus.. Panda ani levitující mnich nemá s Prahou nic společného. Je mrzuté, že to spousta lidí nechápe.

5 1
možnosti
Foto

Co to dat tem trhovcum, kovarum a podobne tak nejak prikazem? Co? .. Jakmile se nekdo pusti do toho, co je a co neni umeni a kyc, je zle .. Ta hranice mezi obojim je totiz zatracene tenka ... ale jinak vam rozumim .. jen nesouhlasim s provedenim

0 0
možnosti

Té pandě měli dát výjimku. takhle Praha může očekávat další sankce ze strany Číny..

0 0
možnosti
Foto

Žádná panda. Nepůjčili nám živé, nebudou ani umělé!;-D

1 0
možnosti

P98e80t78r 58S48k42á98l60a

15. 10. 2019 20:42

Souhlas a karma. Vyjmenoval jste prakticky všechno, co Prahu hyzdí. Faktem je (ne omluvou), že většinu z toho je k vidění i v jiných evropských i mimoevropských městech.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel jsem vyjmenoval pouze malou část toho, co Prahu hyzdí... Jen to, co mě momentálně napadlo. Je toho ještě daleko více..

3 1
možnosti
Foto

I18v74a21n 34M78a55r78e17k

15. 10. 2019 20:24

Před časem jsem byl na školení v Praze-Dejvicích v hotelu Dukly. Protože mi do podvečerního zpátečního vlaku domů zbývalo pár hodin, rozhodl jsem se pro pěší túru přes Karlův most, Staromák, a Václavák. Zážitky? Děs a hrůza. Takže jsem tyto lokality jen proletěl a dvě hoďky jsem raději proseděl na Hlavním nádraží. Střed města. . . . Už nikdy ani náhodou. ;-(

7 0
možnosti

Fakt ta panda nebo lední medvěd působí připitoměle před staroměstskou radnicí. Buď má zmizet panda nebo ta radnice. :-)

0 0
možnosti
Foto

Radnici bych ponechal. Do centra metropole se hodí přece jen o trochu více než přerostlá umělá panda;-D

1 0
možnosti

A takhle sterilní jste za všech okolností, pane Beznosko?

1 1
možnosti

P63e41t42r 96S29k38á91l13a

15. 10. 2019 20:46

A co podle Vás patří do Prahy víc paní Krusic? Pandy, lední medvědi nebo ruské vojenské čepice?

7 1
možnosti

Praha je "dívka" prodejná, zrovna dnes když jsem jela tramvají 17 jsem se smutkem hleděla na černé námořníky v uniformách, několikero pseudo retro aut, návaly u Karlova mostu, plnou Vltavu plavidel...

Ze všeho nejstrašnější pro mě jsou lidi zmatlany do stříbra jako sochy...

3 0
možnosti
Foto

Ano, pokud dnes někdo zavítá do centra Prahy, bývá většinou zklamán. Historické město připomíná spíš zábavní lunapark, se spoustou kýčů. Tímto Praha hodně ztrácí na hodnotě.

8 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS