Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Česko na vzdělávání vynakládá podle posledních dostupných údajů jen 3,8 % ze svého rozpočtu. Vzdělávací systém je ale kvalitnější než v zemích, které do školství investují více.

Zdroj: https://moneymag.cz/aktuality/11989-ceske-skolstvi-selhava-kvalita-vzdelavani-je-v-porovnani-s-evropu-podprumerna

To je z článku, na který odkazujete.

Ergo - čeští učitelé podávají daleko lepší výkon, než za který jsou placeni.

Není důvod, aby za svůj výkon neměli požadovat adekvátní odměnu.

1 0
možnosti
Foto

Vyšší nominální mzda ještě neznamená, že je také vyšší mzda reálná ;-)

0 0
možnosti

Bezvadně napsáno, krátce a výstižněR^R^R^

3 3
možnosti
Foto

Dobrý den Jakube, náš kolega z blogu a člověk, který mě jako profesního odborníka, který k učení trošku "přičichl" skutečně přijde inspirativní...Stojí za zhlédnutí

https://video.aktualne.cz/dvtv/stavka-ucitele-poskodi-je-to-naschval-vuci-rodicum-sef-odbor/r~0a5b547aff2211e98d520cc47ab5f122/

0 0
možnosti
Foto

Přidal jsem odkaz na článek, který uvádí, že to s tím naším školstvím opravdu není tak růžové. Abyste si nemysleli, že jsem nějaký zaujatý proti českým školám. Ne. To, že je opravdu co zlepšovat ve školství, je prostě fakt. A pouze zvýšením platů se toho bohužel nedosáhne.

2 0
možnosti

Souhlasím mluvíme jako jeden muž ! AB nemá zájem skutečné problémy řešit - Zde školství. Má zájem si vyplnit blýskavou výkladní skříň. Strká tam cetky a tak činí lépe. Doposud - Neexistuje JEDINÁ REFORMA UŽITKU ! ... :-)

4 0
možnosti

S Vašim názorem, milý Jakube souhlasit nemohu. V prvé řadě, je to AB, který chce, aby příjmy učitelů rostly ! Udělal si z toho výkladní skříň a tedy korumpuje. (Podobně, jako nesmysl EET). Můžeme polemizovat o kvalitě - výstupu efektu, jistě. Nicméně opět ! Ty veřejné školy nedělají nic jiného = Než-li co po nich Vláda, MŠ vlastně chce, (osnovy) ! Výsledky jsou zřejmé - Jako vše státní - Drahý moloch s byrokracií a nízkým efektem užitku. Když se vzbouří - Vyvolá to nelibost, chápu. Jako první je roztrpčen vrchní korupčník - Nasypal jsem jim přece už dost ! Sice opět nedodržel vlastní sliby - 15%, nicméně to hlavní - Se opět neřeší ... ! :-)

4 0
možnosti

Tento blog je naprostý blábol plný zášti a závisti - je vidět že autor jakožto volič vůdce sekty ANO myšlení přenechává jiným a tak prezentuje nesmysly z vlhkého snu.

Tedy - realita je taková že máme kvalitní učitele - a jestliže učitelé chtějí zvýšení platu o 10% a Bureš jim přislíbí 8% a ještě ne do tarifu a potom Bureš mele nesmysly o tom že učitelé nikdy neměli více tak to na stávku opravdu je, protože ten tvůj Bureš plive na vzdělané lidi, kteří se sebou nenechají orat - a to je dobře !!

2 3
možnosti
Foto

Pro pořádek-ANO ani Babiše jsem nikdy nevolil a ani to nemám v plánu. Ale líbí se mi, jak Babiš může v naší republice úplně za všechno;-D Je to vlastně fajn. Cokoliv se mi nepovede, nebo mě něco naštve, za vše může Babiš;-D

4 1
možnosti

Jedna Vaše myšlenka mě zaujala - podle Vás je většina učitelů - s nadsázkou "odborný póvl". Můžete mít pravdu či pravdy půl - ale proč tomu tak je? Není to i proto, že tam nejsou ti nejvhodnější na kantořinu? Málo mužů. Není to i v ocenění profese?

3 2
možnosti
Foto

Odborný póvl bych to asi nenazval:-) Spíš prostě neumí učit, nebo je to třeba nebaví. Neumí žáka dostatečně zaujmout atd atd.. Prostě nekvalitní kantor.

3 2
možnosti
Foto

Oni by stávkovali, i kdyby dostali více. Protože Babiš.

4 8
možnosti

Naprostý souhlas a zasloužená karma. A to jste ještě mírný, já bych některým ještě ubral.

4 2
možnosti

Někdy píšete rozumněji, i když podle mne moc obecně. Ale dnes je to, nezlobte se, "blaf".

7 2
možnosti
Foto

Možná je to blaf, každopádně je to můj názor a prostě se stávkou nesouhlasím;-)

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS