Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jedna Vaše myšlenka mě zaujala - podle Vás je většina učitelů - s nadsázkou "odborný póvl". Můžete mít pravdu či pravdy půl - ale proč tomu tak je? Není to i proto, že tam nejsou ti nejvhodnější na kantořinu? Málo mužů. Není to i v ocenění profese?

3 2
možnosti
Foto

Odborný póvl bych to asi nenazval:-) Spíš prostě neumí učit, nebo je to třeba nebaví. Neumí žáka dostatečně zaujmout atd atd.. Prostě nekvalitní kantor.

3 2
možnosti
Foto

Myslíte, že když dostanou třeba 5 tisíc navíc, že začnou lépe učit? To rozhodně ne...:-)

4 1
možnosti
DR

Přesně tak. Možná by proto někteří měli oprášit to staré heslo jejich zdravotnických kolegů a tj. Děkujeme, odcházíme.

1 0
možnosti
PK

1. Má známá učitelka by přestala večer uklízet kanceláře aby si vylepšila výplatu. Ale to jen tak zajímavost bokem.

2. Bez těch "5 tisíc +" tam lepší jiné nedostanete abyste v průběhu 10-20 let to kádrově vylepšil. A uvidíte, že tam nějaký Babiš další bude solit prachy aby se to nerozpadlo. Tak jako se sype třeba soudcům.

3. Kvalitní - nekvalitní, je to subjektivní, není to lehká atletika. Já si nikdy na kantory nestěžoval, každý měl plusy i mínusy. A hlavně jsem na ně nesváděl že mi to nejde kvůli jejich neschopnosti.

2 0
možnosti
Foto

Většinou mi to šlo lépe, než jim;-)

0 0
možnosti
Foto

To ne, ale třeba přijde učit víc těch schopných a ubude vystudovaných kantorů, kteří jdou raději dělat pojišťováky nebo bankovní úředníky.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik