Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Nevím nevím. Měli jsme v domě jednu echt ošklivou, záludnou, protivnou a nepřející babu, tak jsem ji vyfotil, zvětšil na 2 x 2 metry a portrét umístil do zahrady, aby mi tam mládež nelezla krást jablka. Nakonec jsem ji musel odstranit, protože si ti holomci dělali s dotyčnou selfie a sdíleli ho na sítích. A kosáci se jí taky nebáli, lumpové.

0 0
možnosti
Foto

Jejími fotkami by se dal i zlikvidovat alkoholismus!

2 0
možnosti

Hlavně aby nakonec nepřestali chodit i do práce:-).

2 0
možnosti
EH

Zítra máme odstávku vody, kterou chtějí řešit plastovým nádobím. Článek mě inspiroval k vylepšení sbírky plastu. ;-D

0 0
možnosti
EK

Kdo chce zhubnout může si grétočku nalepit do lednice. Chuť na jídlo ho hned přejde.;-D

4 0
možnosti
PV

Faktem je, že pokud se lidé nezačnou nad ekologií zamýšlet, tak to tady fakt dobře nedopadne .

Člověk se to uvědomí tehdy, když jsem někomu pomáhal rekonstruovat starou kuchyň, kde byla jedna zásuvka a ještě k tomu 5A - uvědomil jsem si , co vlastně dnes považujeme za normální - babičce v kuchyni stačila zázuvka na jeden mixer !!

1 0
možnosti
EH

Lidi se začnou ozývat, aby se nemuseli omezit a nakonec zjistí, že to není takové drastické omezení. Vlastně i zavření obchodů na svátek přispívá ekologii.

0 0
možnosti
PK

Siluety na tram. kolejích před neuváženým vstupem na ně , policajt z papíru na silnici, blackout a teď Gréta, to mi fakt hlava nebere:-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud to v reálu opravdu funguje, tak proč ne?;-D Člověk je tvor jednoduchý, jeho mozek se dá vcelku snadno oblbnout;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik