Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Já osobně EU vážně nemusím a nelíbí se mi spousta věcí od systému dotací až třeba po to,že největší politickou "moc" v EU mají nikým nevoleni členové EK... Nicméně pokud by bylo referendum,tak bych volil setrvání v EU, protože jsem racionálně uvažující člověk...

8 0
možnosti
Foto

Evropské dotace jsou zlo, to uznávám.

7 1
možnosti
JN

pardón - patřilo to úplně jinam8-o

0 0
možnosti
AR

Máte pravdu, jenže ty rudé odpůrce EU žádným argumentem o výhodnosti naši spoluúčasti v EU nijak nepřesvědčíte, bohužel.R^

10 13
možnosti
Foto

Rudé odpůrce EU určitě nemá, protože rudější než je sama, na světě už nic není.

15 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik