Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Čas od času dojde k veřejné konfrontaci zvyků - tkz. Světských a zbytku. Jde o tradiční rody, se známým představitelem Kočkou nejstarším. Aby zajistil obživu bližním, dovedlo jej to i k politikům ČSSD, zřejmá snaha o přijatelný pronájem atrakcí. V tomto smyslu i zajímavá postava starého světa. Nevím jak mu je, kdy následně vidí bezprostřední úmrtí členů rodiny a množící se skandály! Nedělám si iluze o EET z tržeb Lochnesek, to nestačí - Tedy sofistikované prorůstání ekonomické kriminality. (Zakládání fiktivních firem na úklid - úzká spolupráce s úřednictvem nutná). Na konci všeho je střelba, luxusní auta jedoucí v protisměru a smrt táty tří dětí. (Ten jel svým potomkům zajišťovat obživu). Tradice Světských říkají - Ani to nás nemůže zastavit! Budeme sužovat i ty další - zastavíme dopravu - To je naše atrakce! Já na to mám - Já si vyskočím - já si poskočím. Nevím, je to jejich svět - nepatřím tam a ani nechci. Třeba se pěšky vydá i Jiří Paroubek, doprovázen Benediktem Reinholdem Dieru = (Nové jméno, přejmenovaného Ďuričky, již propuštěného z basy) ! ... :-)

6 0
možnosti
PB

P36e54t12r 19B20u68r87i21a63n

11. 10. 2018 2:42

Karma. Nikdy jsem nebyl zastáncem onoho alibisticky zžíravého: o mrtvých jen dobře. Když jsem komunisty Ransdorfa kritizoval i po jeho smrti, napsali mi mnozí: takže nenávist až za hrob?

A já jim zvesela odpovídal: samozřejmě že ano! Cožpak se Stalin a Mengele stali lidskými v den, kdy umřeli? Cožpak budeme lízat servilně okraj talíře haisla jen proto, že ráčil umřít? Anebo naplno řekneme, že to bylo hovado?

Takže: o mrtvých jen dobře, ovšem pokud si to za svého života zasloužili. Jinak fakt ne!

47 1
možnosti
PT

P77e38t70r 95T36o11m26e92k

11. 10. 2018 0:17

Kočkové, místo aby chodili kanály se budou předvádět. A není to poprvé.

30 1
možnosti
Foto

Oba budou svým rodinám chybět a pokud si Kočkova rodina přeje okázalý pohřeb, tak jim to přejte. Ulice se uzavírají kvůli větším hloupostem.

3 33
možnosti
PT

P40e68t20r 14T19o19m57e37k

11. 10. 2018 0:19

Čím přemýšlíte? Tohle kdyby udělal každý, je Praha neprůjezdná pořád. Nebo vy k těm kolotočářům patříte?

18 1
možnosti
JK

Tuhletu posedlost funusy a hroby moc nechápu. Maximálně pronesu:"To si někdo žije."

0 0
možnosti
SB

Pro mne by to bylo nepochopitelné, ať už by zemřel za jakýchkoli okolností. Dokonce i v případě, že by byl obětí a nikoli viníkem.

V Praze je nás přes milion a každý den zemře několik desítek lidí. Prostě nelze kvůli každému z nich zastavit provoz na jedné z klíčových tříd velkoměsta. A co nelze povolit všem, to by nemělo být povoleno nikomu (například když jsem v muzeu, naprosto nic by se nestalo, kdybych si sáhl na nějaký exponát, protože jedno sáhnutí mu nemůže uškodit, ale když se to dovolí mně, musí se to dovolit i ostatním a deset tisíc sáhnutí do roka by ten exponát dlouho nepřežil).

Výjimkou pro to zastavení provozu by mohly být pouze zcela mimořádné osobnosti jako (ponechme stranou dobu, kdy ty osobnosti žily, hovořím pouze o jejich výjimečnosti) Bedřich Smetana nebo Emil Zátopek a prezidenti republiky. Rozhodně ne teno nebožtík.

31 0
možnosti
Foto

Taky mi hlava nebere, že magistrát povolí uzavření takto frekventované ulice kvůli soukromým účelům. Rád bych se daného úředníka zeptal, co ho k tomuto povolení vedlo.. A nerad bych spekuloval třeba o tom, že dostal permanentku na matějskou..:-):-)

16 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik