Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

O84t30a 71K48i47n95c

9. 1. 2019 21:03

Hlavně ať se děcko uzdraví.

0 0
možnosti
Foto

K37a85r46e58l 38C35a57c36h

9. 1. 2019 14:31

Provozovatele lanovky bych z případu nevinil. Jezdil jsem na lyže kdysi se svými dětmi a nyní jezdím se svými vnuky. Pokud je dítě malé, je nutno je na sedačku pomoci nadzvednout, aby bylo dobře usazeno. To vše musí udělat dospělý doprovod. Také je nutno u hyperaktivních dětí krotit jejich energii, protože zábrana, která je sklopena před lyžařem, nezabrání proklouznutí malého dítěte pod ní. Při dojezdu do cílové stanice pak zvedat zábranu teprve nad záchytnou sítí a po dojezdu dítěti pomoci se sestupem a rozjezdem. Čili - za bezpečnost dítěte po celou dobu jízdy zodpovídá dospělý doprovod. Z toho se dá velmi těžko vyvinit. Proto zřejmě vyšetřovatel hledá jako svědka spolujezdce, aby dosvědčil, co paní udělala špatně. Já si ale myslím, že byla dost potrestána tím, že děcko je zraněné. Takže bych ji již dále netýral.

1 0
možnosti
Foto

těžko soudit něco u čeho jsme nebyli:-/

1 0
možnosti
JP

Obviníte babičku, a pak nám sdělíte, že je nutné počkat na vyřešení případu. Stačilo napsat, nevím co se stalo, a s komentářem počkám na vyřešení případu.

2 0
možnosti
Foto

Já si myslím,že nebyla pri jízdě použita zábrana. Potom stačí,aby se dítě sehnulo,a sklouzne razdva. Nebo jí někdo za jízdy nadzvednul. No,počkáme si na výsledek vyšetřování.

0 0
možnosti
MB

Je to jednoduché - Životem se dá úspěšně projít přijetím zásady - Cokoliv se mi nepodaří = Je to moje vina! Měl jsem předpokládat, lépe se převědčit, volit jiné způsoby. Pak taky lze jít cestou - Jsem proklet, všichni mi škodí, dokonce i lavice na lanovce! Popisovaný případ je nešťastný, zřejmě babička chce udělat radost vnoučeti. Opět i moje poznání ze života - Myslet dobře - konat dobře, to stále neznamená, že je tomu dobře! Věřím, že dítě se ozdraví, jde o trpkou zkušenost. Žel stává se - Zase tam chybělo i to nutné - Kus štěstí, k výše uvedenému je nutné - Neštěstí skutečně nechodí po horách, objevuje se na lidech ... :-) ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik