Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jednou budete seniorem a třeba zjistíte, že na tom nejste za volantem nijak hůř než dříve. Kdo řídil špatně a bez přehledu o situaci v provozu v mládí řídí tak i jako senior a opačně, dobrému řidiči s přehledem v mládí neuškodí v provozu ani o něco pomalejší reakce (pokud se vůbec dostaví) v seniorském věku. A když vezmete třeba horší sluch tak nevím, občas kolem mého domu jede auto ze kterého slyším hudbu i za zavřenými okny, když vezmu zrak - jen nezodpovědný člověk bez ohledu na věk řídí bez brýlí nebo kontaktních čoček.

9 0
možnosti
PR

Přeji vám autore krušné stáří, každý se dočká že nebude mladý ,krásný a plný energie. Na většinu lidí časem přijde ten den kdy přemýšlíte jestli do toho obchodu co je 300 metrů daleko ještě pěšky dojde. Když máte štěstí tak vám někdo nakoupí, ale už nikdy neuvidíte co v tom obchodě mají za zboží. Je mě z vás smutno na duši.;-(

6 0
možnosti
VF

Jezdím 57 let, jezdím ráda. Byla jsem zaměstnaná jako řidička. Mohu porovnat - už je to trochu jinak, než zamlada, proto jízdu přizpůsobím. Kdyby byl zákaz jízdy, porušila bych ho. (Musela bych jezdit v čepici, aby nebyla vidět moje bílá hlava.;-))

8 0
možnosti
JB

J26i70r68i 72B28o56r

12. 9. 2019 9:24

Je mě 72. Najel jsem prokazatelných 2 000 000 km bez nehody.Během platnosti bodového systému jsem jednou přišel o 2 body.Jezdím denně.Přeji vám, pane Beznoska, a všem mladším lidem aby se vám to také podařilo.

12 0
možnosti
JS

Já bych dělala povinné testy a to někde nezávisle, protože (vím z rodiny) tak praktičtí lékaři se nechají „ukecat“ a potom má papíry člověk, který kolikrát neví kde je, napůl slepý, nebo sotva chodící a je na průšvih zaděláno :-/

1 0
možnosti
Foto

Myslím si, že starý člověk za volantem nečumí do mobilu, neposílá SMS atd.

12 0
možnosti
DK

A co tak omezit kamiony? Každý den jich je několik v sobě...;-O;-O;-O

7 0
možnosti
Foto

A motorkáři... to je někdy peklo na silnici, co oni si všechno dovolí.

8 0
možnosti
Foto

Pokud byste si prošel nějaké statistiky, tak byste zjistil následující. Absolutně nejvyšší nehodovost mají v přepočtu na počet řidičů mladí jedinci do 24 let.

/U nás je tento problém řešen vyhláškou č.277/2004. Tam je jasně stanoveno, kdo a v jakém rozsahu posuzuje jedince, vlastnící ŘP sk B. ( u nás je to před 60. rokem, poté v 65 letech, 68 a dále pak každé dva roky. ).

Moje zkušenost je taková, že starší lidé jsou si vědomi svých omezených schopností rychlé reakce atd. a sami se nepouštějí do dlouhých jízd k moři atd. Většina z nich používá auto na jízdu do supermarketu jednou za týden nebo k jízdě na chatu nebo zahrádku. Tuto cestu mají "naučenou", takže nebezpečí není tak velké.

Občas stojím před těžkým rozhodnutím. Třeba 80letý pán, který potřebuje auto k tomu, aby se dostal na svou zahrádku za městem (kam nejezdí MHD) a má jisté omezení. Vzít mu papíry znamená jej zcela vyřadit se sociálního života a nepochybně mu jej zkrátit. Mohu vás ubezpečit, že daleko více je u nás na cestách agresivních magorů, kteří by ty "staré loudaly" nejraději smetli do příkopy.

28 0
možnosti
DR

Dnes naprostý souhlas pane Vodvářko, napsal jste to výborně. R^

Holt tentokrát se karmovat nebude.

4 0
možnosti
SN

:-).....Pane autore, Vy pomíjíte jednu věc......každý jsme jiný. Někdo je stařec ve třiceti, někdo je rovnocenný mladým v 70.

Mně je 81. Před 14 dny Ostrava-Praha, 820 km s tříhodinovou přestávkou, bez nejmenších problémů! Autem jezdím od r. 1962, kdy jsem za motorku vy měnil Pragu Baby r. výr. 1938. Jezdil jsem s ní, (dálnice nebyly), 300 km k rodičům na Vysočinu, cesta mi trvala 6,5 hod. Ale....držel jsem volant v ruce. To mě neopustilo a doufám, že mi to vydrží do smrti!

Pravdu mají ti, kteří Vám píší, že senioři se o stromy s dalšími spolujezdci nezabíjí! Pokud udělají nehodu, jedná se jen o pomačkané plechy, pojišťovny také musí pustit chlup!

Jinak......doporučuji přečíst nedávno publikovaný článek pana Hanniga, velmi pěkně napsáno a ohodnoceno ! !!!!!!

13 0
možnosti
Foto

Zrovna včera jsem se bavila se známým, 87 let. Povídá, když je to daleko a mně se nechce na kole, tak jedu autem. Energie má na rozdávání a myslí mu to stále skvěle (probrali jsme, kromě jiného, i tu zoufalou politiku včetně přepisování dějin). Nebála bych se sednout si do auta vedle něho, ale s některými mladíčky bych to neriskovala! Hezký den přeji, Stando!

7 0
možnosti
Foto

Kolikrát tak asi senior jede k lékaři po dálnici? Navíc, ten zákaz vjezdu na "dálnice" by byl spíš jako odměna.:-)

2 2
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik