Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Na vaši otázku v titulu odpovídám, Ano. Máme zákony, ktere právní stát formulují. Dál už nemusím číst. Nazdar.

2 2
možnosti
Foto

Jenže, paní Dubcová, váš president tyto zákony případnou abolicí obejde. A to ne protože by si myslel, že Babiš je nevinen. Tomu snad doopravdy nemůže věřit nikdo. Ale protože může.

8 0
možnosti
PV

P30a82v29e43l 58V32é77b78r

19. 9. 2019 23:33

To právo milosti a abolice by se mělo používat pouze v případech, kdy by zákon, byv použit ve svém doslovném znění, spáchal nespravedlnost. Ale tady ...

Kdysi jsem se Zemana docela i zastával. Ale poslední dobou mně připadá, jako by se zbláznil a není to ten Zeman, kterého jsem se zastával. A také nechápu, čím si ho ten agent STB koupil, že mu tak jde na ruku.

3 0
možnosti
Foto

Mám totožný názor;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik