Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Dovolím si upřesnit Vaši větu.

Což si ale mentálně není schopná uvědomit.

3 1
možnosti
Foto

J44a21n 96Š61i50k

24. 9. 2019 7:18

Pane Beznosko, Vy tady v diskuzi píšete, že je Vám jedno, jaký mají názor ostatní. Váš článek, ale nedělá nic jiného než, že papouškuje názory ostatních. Promiňte, ale přijde mi, že jde v několika větách opsal to, co je v diskuzích ke všem článkům kolem Gréty. O to nic, to každý píšeme jak chceme, naštěstí máme svobodu. Jen jsem měl za to, že články blogerů by měly přinášet nové a neotřelé pohledy. Co mi má jako čtenáři dát Váš článek opravdu netuším, protože je šedivý a nudný. Daleko kvalitnější je článek pana Hornera, s kterým v řadě věcech nesouhlasí, ale nutí k přemýšlení. I když jeden přínos mít dnes budete pro sebe, vysokou čtenost a karmu. Je to škoda, máte rozhodně na víc. Hezký den Vám přeji

2 5
možnosti
Foto

Každý můj blog vyjadřuje mé pocity a můj pohled na danou věc. Ano, někomu můžou mé články připadat šedivé a nudné, tak už to v životě chodí;-)

2 0
možnosti
PK

Jak už jsem napsal u všeznalce pana Hornera, její vystoupení bylo velmi emociální a muselo asi zapůsobit. Obávám se však, že nikoliv na politiky,kteří mají velmi silnou hroší kůži a tak uvidíme jaký vzkaz to bude pro zbytek světa...a jaký tlak to na politiky vyvolá..

0 0
možnosti
RM

Vy opravdu věříte, že je to všechno z její hlavy?

2 0
možnosti
JZ

Na tom vašem blogu a diskuzních příspěvcích je srandovní jedna věc.

Vadí vám ta holka. Vadí vám ten její způsob prezentace. Že je kolem takový cirkus a pokrytectví. Že ji tolik lidí registruje, poslouchá, že má takový vliv.

Mám to úplně stejně.

Srandovní je, jak se usilovně snažíte přesvědčit sebe a své okolí, že tu holku nikdo neposlouchá, a že nemá žádný vliv.

1 0
možnosti
Foto

Nikoho o ničem nepřesvědčuju. Celkem je mi jedno, jaký na to mají názor ostatní. Já pouze píšu, jak to na mě celé působí a co si o ní myslím;-)

1 0
možnosti
Foto

Ve Švédsku se již začalo mene létat, změna nastala i v nakupování oděvů a tento trend se šíří do dalších zemí.To jsou ty výsledky.Vse na základě dobrovolnosti,nikdo na skromnost a omezení spotřeby ještě neumřel....

1 1
možnosti
Foto

Ale Greta na tom má jen minimální zásluhu. Či spíše žádnou. Jistě, každý by měl začít u sebe. Potom přijdou i nadnárodní firmy s nějakým "zdravějším" řešením. Ovšem Greta za to opravdu nemůže;-D

5 1
možnosti
Foto

A proč si jí tedy všímáte? Pokud jí budou lidé ignorovat tak bude klid.

1 1
možnosti
Foto

Není jednoduché si ji nevšímat, pokud o ní vyjde denně minimálně jeden článek na každém serveru. Spíš by ji neměli dávat tolik prostoru novináři;-)

7 1
možnosti
BK

A pane Beznosko: jak jste na tom Vy - s těmi "hlubšími znalostmi"? Jste na tom lépe, než ta Greta?

2 6
možnosti
Foto

Myslím, že tak podobně...Ale nikde veřejně nehalekám;-)

10 1
možnosti
KL

Projevy fanatiků se opět odměňují potleskem. Kde jsem to už jen viděla...?

11 1
možnosti
Foto

Jak jsem ji tak sledovala, asi v souvislosti s tím, že připlula přes moře, jsem si zcela bezděčně vzpomněla na Čapkův román Válka s mloky.

5 0
možnosti
Foto

Evidentně je s ní manipulováno. Proto je mi jí snad až líto..

4 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik