Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Není to téma, ať si každý vyjádří svůj názor po svém, nejde o žádné adorování,odešel správný člověk, kterého jsem si vážil.

3 0
možnosti
JM

Když zemřel Václav Havel, byl také takový humbuk. Důvod - od doby T.G. Masaryka šlo o naše dvě největší osobnosti.

0 3
možnosti
Foto

Humbuk se dal předpokládat. Ovšem chápu i ty lidi, kteří to tolik neprožívají.

1 0
možnosti
Foto

Nechtěl jsem psát další blog na toto téma. těchto článků je zde za 24 hodin více než dost. Ovšem vyprovokoval mě k tomu blog Kateriny Kaltsogianni, který byl dost útočný a navíc plný nepřesností. Odsuzovala v něm všechny, kteří nesouhlasí se státním pohřbem či jen málo truchlí. Dotyčná bohužel blog následně smazala. Asi ji došlo, co za hloupost napsala.

10 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2428x
Vcelku normální kluk, který má rád psaní, český jazyk a humor :) Původním záměrem bylo vyhýbat se blogům o politice a psát jen vtipně o hezkých a zajímavých věcech.. Bohužel, v dnešní době to dost dobře nejde. Politici mě dokáží dost často pěkně vytočit a já se musím uklidnit právě napsáním blogu o nich a jejich přešlapech.

Seznam rubrik